onsdag 1 februari 2012

Livstecken!

Namaste for forsta gangen!
Vi ar framme i Mumbai. Allt har gatt mycket bra. Indien ar sig likt. Harmoni i totalkaos. Fast vi har inte riktigt hunnit kanna efter an. Har fortfarande inte sovit sedan vi vaknade pa rest&fly pa Arlanda igar morse. Det ar over 24 timmar nu! Trott och pulvermosig i hjarnan av for lite somn och massa nya intryck. Sa nar jag och Linnet kutade over Colaba Causeway for en stund sedan sa var det nastan en utomkroppslig kansla. Och ja, Elisabeth, jag vill fortfarande halla nagon i handen nar jag springer over gator i Indien! Kopte scrambled eggs on toast(Ja, Ida, det ar ju min favvo!) pa Leopolds(Cafeet i Shantaram!!!). I vantan pa att fa checka in pa varat rum pa YWCA har Linnea och Theres nu somnat i varsin fotolj. Det ska jag ocksa gora. Aterkommer nar jag ar vid mina sinnens fulla bruk igen! Horshoj! 

1 kommentar: